NBA

25 punts de Ricky Rubio en la derrota dels Cavs contra els Nets (109-99)

Els 25 punts, 4 rebots i 5 assistències de Ricky Rubio no han ser­vit als Cle­ve­land Cava­li­ers per superar els Bro­oklyn Nets. El base català ha lide­rat l’ano­tació del seu equip, amb 18 punts en la pri­mera mei­tat. De fet, en els últims sis par­tits (3-3 de balanç) acre­dita 21,8 punts (43,3% en tirs de camp, 42,2 en tri­ples i 93,3 en tirs lliu­res), 4 rebots, 6,3 assistències i 1,5 recu­pe­ra­ci­ons i és el pri­mer cop que enllaça dos par­tits amb 25 o més (venia dels 28 con­tra els Cel­tics) a la NBA.

Gian­nis Ante­tokounmpo ha lide­rat amb 47 punts (18/23 tirs de camp) la victòria dels Bucks sobre els Lakers (109-102) i els Pho­e­nix Suns sumen 10 tri­omfs seguits després de superar els Dallas Mave­rick (105-98), que tenen Luka Don­cic de baixa.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)