1a FEB

El Girona s’exhibeix a la Corunya en un dels seus millors partits (72-96)

El Bàsquet Girona s’ha retro­bat amb el tri­omf a la Coru­nya i ha recu­pe­rat un lloc en la zona de play-off d’ascens exhi­bint no només la seva habi­tual força defen­siva sinó jugant un dels seus millors par­tits en atac con­tra un rival directe. Els giro­nins, a més, han recu­pe­rat amb suficiència l’ave­rage del par­tit de la pri­mera volta. Fje­lle­rup ha fet tot un reci­tal (23 punts, 5 assistències i 4 rebots) i el pre­si­dent, com sem­pre, no ha tin­gut rival sota els cèrcols (16 punts i 10 rebots).

L’equip de Jordi Sar­ga­tal ha començat a sege­llar la seva setena victòria en vuit par­tits en els pri­mers minuts, quan ha acon­se­guit asse­car els tira­dors locals. Ser­gio García ha apos­tat per Diagne de cen­ter, però Marc Gasol no n’ha tin­gut ni per començar. Urta­sun, a més, ha exhi­bit la seva pun­te­ria i l’equip ha aga­fat ben aviat un marge de segu­re­tat (5-15) amb el qual ha con­vis­cut fins al final del segon quart tot i l’apa­rició en el par­tit dels dos juga­dors amb més talent dels locals, Ward i Lof­berg.

En la represa ha començat el fes­ti­val par­ti­cu­lar de Fje­lle­rup, que amb deu punts seguits ha fre­nat l’intent de remun­tada dels de casa.

L’únic moment deli­cat ha arri­bat amb el 50-58, però l’equip s’ha man­tin­gut ferm en defensa i un tri­ple de Sàbat (52-66) ha aca­bat d’ensor­rar els ànims dels juga­dors locals, que en el dar­rer quart han vis­cut tot un mal­son men­tre els giro­nins gau­dien a la pista, ja amb Gasol des­can­sant a la ban­queta.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)