Lliga femenina

L’Uni Girona es fixa el repte dels 3.000 abonats

Bàsquet. Els abonats que siguin clients o s’adhereixin a la companyia telefònica Parlem tindran un abonament extraordinari de temporada

L’Uni Girona i Parlem van presentar a Espai Gironès la campanya d’abonaments 2023/24. “Estem molt orgullosos de patrocinar l’Uni Girona i el bàsquet català. Els valors de Parlem estan molt alineats amb l’Uni Girona”, va assenyalar la marqueting manager d’Infoself-Parlem, Sònia Casademont. Parlem lluirà a la samarreta de l’Uni i els socis que renovin l’abonament i que en siguin clients o s’hi adhereixin tindran un abonament nou gratuït de temporada. “Tenim un objectiu ambiciós: volem arribar als 3.000 abonats, ara en tenim al voltant d’uns 2.400. Hem fet una plantilla molt competitiva que donarà espectacle. Gràcies a Parlem per l’aposta”, va explicar el president, Cayetano Pérez, que va ironitzar amb el fet que fos dimarts i dia 13 i amb la mala sort que ha tingut l’equip aquesta temporada. La campanya, de fet, s’adscriu al lema Tu ets la nostra sort.

El club detalla els preus dels seients, que per al públic adult aniran dels 90 euros (fons) als 150 (central), les renovacions, i dels 120 als 180 euros per a les altes. Són més econòmics els abonaments per al públic infantil, el jove i el sènior (més grans de 65 anys). Hi ha paquets familiars, promocions per als abonats del Bàsquet Girona i el Girona FC. L’abonament inclou els 15 partits de lliga i els de l’Eurocopa, i també els play-off.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)