Lliga femenina

Erjavec impulsa la segona victòria del Barça CBS (59-53)

La jugadora croata, amb 18 punts i 17 de valoració, ha revolucionat el joc en el tercer quart i ha estat clau en el triomf contra el Kutxabank Araski

El Barça CBS ha superat el Kut­xa­banc Araski amb auto­ri­tat (59-53) i ha sege­llat la segona victòria en qua­tre jor­na­des de lliga, la segona al Pavelló Juan Car­los Navarro. La cro­ata Karla Erja­vec (18 punts i 17 de valo­ració) ha revo­lu­ci­o­nat el joc en el ter­cer quart i ha impul­sat un par­cial de 19-9 que ha mar­cat el desen­llaç final del par­tit.

Després d’un pri­mer quart ani­ve­llat (16-16), el Kut­xa­bank Araski ha posat una marxa més i ha obert forat en el mar­ca­dor (20-27). La inten­si­tat defen­siva del con­junt basc, amb bons minuts de la base Melisa Gret­ter, li ha permès recu­pe­rar pilo­tes i ano­tar amb faci­li­tat en tran­sició. Després d’un temps mort d’Isaac Fernández, l’equip blau­grana ha pogut fre­nar l’empenta del rival i arri­bar al des­cans amb un resul­tat més ajus­tat (24-27).

L’encert i l’ener­gia de Karla Erja­vec ha cap­gi­rat el guió del par­tit després de la represa. El Barça CBS ha acce­le­rat el ritme, tant en defensa com en atac, i ano­tant en tran­sició ha sege­llat un par­cial de 14-0 per obte­nir una màxima renda de 10 punts (38-28). El Kut­xa­banc ha atu­rat la dinàmica amb un parell de tri­ples, però no ha pogut evi­tar arri­bar a l’últim període amb 7 punts de des­a­van­tatge (43-36). La juga­dora cro­ata allar­gava el seu estat de gràcia en els últims minuts i amb 4 punts con­se­cu­tius tor­nava a con­so­li­dar la renda local en els dos dígits. La base veneçolana Rose­lis Silva, fit­xada aquesta mateixa set­mana, també s’ha afe­git a la festa i amb una cis­te­lla en con­tra­a­tac ele­vava les diferències fins als 15 punts (53-38). El Kut­xa­bank ha reac­ci­o­nat, s’ha tor­nat a situar per sota dels 10 punts, però en cap cas ha posat en perill la victòria local i con­ti­nua sense pun­tuar després de qua­tre par­tits de lliga.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)