Eurocopa

Soler lidera l’important triomf del Cadí contra el Brno (69-66)

Les urgellenques han arribat a perdre de nou punts a vuit minuts del final

El Cadí la Seu ha sumat una impor­tant victòria con­tra el Zabiny Brno per 69-66 i ha fet un pas gai­rebé defi­ni­tiu per clas­si­fi­car-se per la següent fase de l’Euro­copa. El lide­ratge de Julia Soler en la segona part, sobre­tot en els dar­rers deu minuts, ha estat vital per donar la volta a un par­tit que les urge­llen­ques han arri­bat a per­dre de 9 punts (46-55) a vuit minuts de la fi. Julia Soler ha ano­tat 21 punts, amb tres tri­ples, i Vero­nika Reme­nova n’ha fet 11.

Els dos equips no han estat fins en el pri­mer període, no han tin­gut encert de cara a cis­te­lla, han per­dut pilo­tes i no han posat ritme en el joc. Tot això s’ha vist reflec­tit en el mar­ca­dor al final dels pri­mers deu minuts que ha estat d’un curt 7-8. En el segon quart tant el Cadí la Seu com el Zabiny Brno han millo­rat,s’han tret els ner­vis euro­peus de sobre i han començat a ano­tar amb més faci­li­tat. Les urge­llen­ques han fet un par­cial de 8-0 (15-11), que ha estat res­post imme­di­a­ta­ment pel con­junt txec, que s’ha avançat de cinc punts i s’ha arri­bat al des­cans amb avan­tatge de tres, 22-25.

En el ter­cer període el con­junt txec ha anat incre­men­tant el seu avan­tatge poc a poc i en l’inici dels dar­rers deu minuts ha arri­bat a la seva màxima avan­tatge de 9 punts (46-55). Et con­junt urge­llenc ha tor­nat a estar encer­tada en atac i amb una Julia Soler molt cen­trada –tres tri­ples seguits en els dar­rers tres minuts–; ha donat la volta al mar­ca­dor i s’ha empor­tat la victòria.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)