Eurocopa

Una prèvia a 4 partits

L’Spar Girona i el Cadí La Seu, que es trobarien en els vuitens, juguen l’anada dels setzens a Szekszárd i Braine-l’Alleud

L’Spar Girona i el Cadí La Seu estan citats a dis­pu­tar els vui­tens de final de l’Euro­copa el mes que ve després de veure’s les cares a la lliga el dia 30 a l’Alt Urgell. Abans han de superar les eli­mi­natòries de set­zens, a doble par­tit amb l’anada a Szekszárd (Hon­gria) i Braine-l’Alleud (Bèlgica), a les 18 h i les 20 h res­pec­ti­va­ment, i les tor­na­des dime­cres que ve a casa (19.15 h i 20.45 h).

Cone­guts

L’Uni ja va superar el seu rival el 2019, quan va dis­pu­tar les semi­fi­nals de la segona com­pe­tició con­ti­nen­tal, en una eli­mi­natòria que li per­me­tia de dis­pu­tar els quarts i que es va resol­dre a la pròrroga perquè el 73-67 a Girona dei­xava l’eli­mi­natòria empa­tada pel 79-73 a la capi­tal de Tolna –80-73 al final. L’equip de Laura Antoja va tan­car la fase de grups 6-0 i el seu rival, que té Jacinta Mon­roe (1,96 m, 1988), a l’Uni el curs 2012/13– d’estre­lla, va ser ter­cer (3-3) del grup de l’Estu­di­an­tes (6-0).

El Cadí La Seu juga con­tra el Cas­tors Braine (20 h) i ho fa sense Júlia Soler I Montse Bro­tons i amb el dubte de Zoe Hernández. La banyo­lina s’ha per­dut els dos últims par­tits de la Lliga Feme­nina perquè en el duel que tan­cava la fase de grups –líder amb 5-1– es va torçar el tur­mell. La tem­po­rada pas­sada, el Cadí va tro­bar-se el con­junt való a la fase de grups. En l’anada va gua­nyar per 54-63 i en la tor­nada va per­dre per 63-66 a la pròrroga, però el resul­tat li va ser­vir per acce­dir a les eli­mi­natòries, en les quals va esta­blir el seu sos­tre euro­peu arri­bant als quarts de final, quan va caure eli­mi­nat a mans del Gala­ta­sa­ray. El Cas­tors (4-2) va ser segon del grup d’un dels més ferms aspi­rants a alçar el títol, el Lon­don Lions (6-0).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.