Eurocopa

Final anticipada a París

Eurocopa. El somni europeu de la Penya depèn d’un duel a vida o mort (20.45 h E3 i M+) contra el favorit al títol amb molts comptes pendents

Hi serà Tomic. Hi serà Cook. Hi seran més d’un cen­te­nar d’afi­ci­o­nats i sobre­tot hi serà la Penya. El nou Adi­das Arena, amb capa­ci­tat per a 8.000 espec­ta­dors, un esce­nari pen­sat per aco­llir el bàdmin­ton aquest estiu en els Jocs, però sobre­tot perquè el París Basket­ball hi jugui l’Euro­lliga els pròxims mesos, serà l’esce­nari del que es pot con­si­de­rar una final anti­ci­pada. Ningú té dub­tes que, sobre el paper, l’equip francès és el gran favo­rit al títol i el repte més com­pli­cat pels verd-i-negres perquè, en cas hipotètic de pas­sar a semi­fi­nals per segon any con­se­cu­tiu, serien també amb el fac­tor pista en con­tra –con­tra el Lon­don Lions– però al millor de tres par­tits i con­tra rivals a pri­ori amb menys poten­cial. Igual que la final. La Penya arriba després del revés del Man­resa que va tallar la ratxa de 6 victòries segui­des en l’ACB però amb bona dinàmica. A més, hi ha comp­tes pen­dents con­tra el París: els fran­ce­sos van denun­ciar la Penya per insults racis­tes a l’Olímpic, cosa que no es va demos­trar, i després perquè en el par­tit a París de la fase prèvia el seu tècnic, el fin­landès Tuo­mas Iisalo, va esti­rar el braç a Car­les Duran al final del par­tit amb males mane­res per no saber gua­nyar, cosa que va pro­vo­car una pica­ba­ra­lla. El París ha gua­nyat els dos duels del curs a la Penya: 94-101 en la pròrroga a Bada­lona amb bai­xes de la Penya i 89-82 a París. La ter­cera serà la bona?

Volem la segona semifinal europea seguida i la defensa és clau perquè juguem contra el millor atac; però estem confiats
Carles Duran
No és un partit qualsevol, hem de fer un pas endavant perquè ens hi juguem la temporada. Hem d’aprofitar l’oportunitat
Andrés Feliz
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)