Lliga femenina

Laia Palau: “Les sinergies amb el Bàsquet Girona són molt bones”

“L’únic que puc dir és que fa dos anys que tre­ba­llo també pel Bàsquet Girona, amb el plan­ter, i les siner­gies són molt bones. Patim junts, gau­dim junts i ens fem cos­tat. N’estic orgu­llosa perquè no sem­pre ha etast així. Hem entès que hi som tots pel mateix, pro­mo­ci­o­nar el bàsquet i Girona. Jo només puc dir que tre­ba­llem bé, a gust, ens estem conei­xent i, si en algun moment algú ha de dir alguna cosa, no soc jo. Ja s’infor­marà degu­da­ment”. Laia Palau feia aquesta reflexió pre­gun­tada per la pos­si­bi­li­tat que el Bàsquet Girona i l’Uni inte­grin els equips pro­fes­si­o­nals en una mateixa estruc­tura.

Ho expli­cava en la roda de premsa de valo­ració de la tem­po­rada de l’Uni. Palau tre­ba­lla en la con­fecció de la plan­ti­lla del curs que ve, pen­dent de la decisió de Roberto Íñiguez. “Com a club, és la nos­tra pri­mera opció. Volem que Roberto es quedi. Pel currículum, perquè el conei­xem, perquè és un grandíssim entre­na­dor. És molt vàlid per lide­rar un pro­jecte d’aquesta mag­ni­tud.”

Ha fal­tat caràcter

Pre­gun­tada per què havia fal­tat aquesta tem­po­rada a l’Uni, la direc­tora espor­tiva deia: “Con­sistència. Hem vist un equip que ha mos­trat dife­rents cares. Bons par­tits, tros­sos bons de par­tits, però també apa­ga­des, pun­tu­als o de tot un par­tit. La con­sistència i la soli­desa. Mala llet? Sí, forma part d’aquesta con­sistència. Caràcter com a equip, diria jo. Ha estat un grup molt tre­ba­lla­dor. No han tro­bat la manera de fer-se for­tes, no sé si ha estat una qüestió de con­fiança, d’auto­es­tima com a grup.” Lide­ratge indi­vi­dual a la pista? “Per l’any que ve, està clar que hem de fit­xar caràcter. Però, com es fitxa això? Aquest és el plan­te­ja­ment. Això no ve en els números. També és curiós, perquè potesr en un lloc una té molt caràcter i arriba aquí i no. el ros­ter m’agra­dava molt, ho segueixo dient.”

Les expec­ta­ti­ves

“Aquí tots estem molt ben acos­tu­mats, jo la pri­mera. Cada vegada ens costa més estar a dalt, però volem ser-hi. La con­fi­gu­ració de la plan­ti­lla, que ja fa estona que hi estem tre­ba­llant, és per inten­tar com­pe­tir, gua­nyar títols o estar en dis­po­sició de gua­nyar plaça d’Euro­lliga. Per tant, l’equip ha de ser gai­rebé d’Euro­lliga, com aquest any. Per estar amb els de dalt, hem de fer coses com­pe­ti­ti­ves. També per donar espec­ta­cle, que és impor­tant. Tenim una massa social que ens segueix i ens sen­tim res­pon­na­bles”.

“No puc estar con­tenta”

“La valo­ració de la tem­po­rada, jo no puc par­lar mai de fracàs perquè sé que hi ha hagut feina, impli­cació, com­promís i bata­lla. El club és ambiciós, ho som tots, i no estem con­tents amb els resul­tats. No podem sor­tir a treure pit, però tot i així hi ha hagut moments que s’ha vist aquest equip, uns certs mínims s’han acon­se­guit”, adme­tia. “Soc exi­gent i no puc estar con­tenta amb la tem­po­rada, però també sé que pas­sa­ran els dies. Ha con­ti­nuat venint gent, man­te­nim l’espe­rit del que és l’Uni i seguim tre­ba­llant perquè aquest equip esti­gui a dalt de tot. Som cons­ci­ents de com està el pano­rama, la lliga, els rivals, i pot­ser hem de no rebai­xar expec­ta­ties però ser rea­lis­tes i les coses s’hau­ran de fer cada vegada millor si volem seguir sent un dels equips de dalt. I aquest any, dels de dalt, hem sigut el pit­jor.”

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)