Lliga femenina

Nou proveïdor oficial per al Sedis

El club de l’Alt Urgell signa per dos anys amb l’empresa de Solsona, que ja va de bracet amb el Manresa i amb el Força Lleida

El Sedis i Pentex signen un acord perquè l’empresa de Solsona sigui la proveïdora oficial del club de l’Alt Urgell les dues properes temporades. El Cadí compartirà marca amb el Manresa i el Força Lleida, dos dels tres mil clubs amb qui col·labora la marca.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció