ACB

El Baxi Manresa incorpora el jove Mario Saint-Supery (Unicaja)

Mario Saint-Supery (1,94m, 2006) arriba al Nou Con­gost com a cedit per l’Uni­caja. El jove mala­gueny reforça el joc exte­rior del Baxi, perquè pot jugar de base i escorta, i con­ti­nuarà crei­xent amb Diego Ocampo, que el va tenir la tem­po­rada pas­sada al Tizona, amb el qual va tenir un paper des­ta­cat.

Saint-Supery va debu­tar amb el pri­mer equip de l’Uni­caja el març del 2022, quan no havia fet ni 16 anys, en un par­tit de la FIBA Cham­pi­ons, i al cap de tres dies ho va fer en l’ACB, com a cinquè debu­tant més jove de la història de la lliga. Va con­ti­nuar a l’Uni­caja fins que, a mit­jan tem­po­rada pas­sada, va ser cedit al Tizona, amb unes mit­ja­nes d’11 punts, 2,8 rebots, 2,5 assistències i 11,5 de valo­ració. El nou juga­dor del Baxi Man­resa també va des­ta­car en el recent euro­peu sub-18, amb 21,4 punts, 5,4 rebots, 6,3 assistències i 18,9 de valo­ració.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)