El Girona, amb la seva marca ‘BeGreat’ a la segona samarreta
El Bàsquet Girona, amb l’afany d’agrupar i potenciar totes les iniciatives de sostenibilitat que du a tere, crea la marca pròpia ‘BeGreat’. Un segell identitari des del qual el club “es compromet a esdevenir un referent en responsabilitat social i mediambiental dins del món de l’esport, amb l’objectiu de convertir-se en un club 100% sostenible”.
‘BeGreat’ conserva les inicials del club fundat per Marc Gasol fa deu anys. ‘Be’ destaca l’acció i la possibilitat de ser i fer el canvi. I ‘Great’ reflecteix què vol ser i quins valors de positivitat, ètica i impacte positiu que vol fomentar l’entitat, segons argumenta en la presentació de la seva marca el Girona, que sintetitza: “Ser el canvi que volem veure en el món”. De fet, el mateix club argumenta vol anar més enllà de la marca i ser “un moviment que busca implicar jugadors, aficionats i tota la comunitat en la construcció d’un futur més responsable. Des del seu naixement, enguany fa 10 anys, el Bàsquet Girona ha tingut una visió que va més enllà de l’esport, centrant-se en el benestar de la comunitat i el respecte pel medi ambient”. “Aquesta filosofia s’ha traduït en diverses accions concretes, com la comercialització de productes orgànics a la botiga del club, la implementació d’una política de paper zero, i la realització de tallers sostenibles i recollides de residus al territori” hi afegeix el comunicat que acompanya la primera imatge de la segona samarreta que lluirà l’equip aquest curs 2024/25.
“Inspirada en els paisatges naturals de la Costa Brava, amb una paleta de colors que evoca la seva essència. El color beix dominant representa la sorra de les platges, mentre que els detalls en grisos i marrons aporten un toc d’autenticitat i dinamisme. Aquests colors no només són estètics, sinó que simbolitzen els valors de sostenibilitat que promou ‘BeGreat’” explica el club gironí, sobre una equipació el coll i els pantalons, del qual son marró, un disseny “per trencar la uniformitat i, al mateix temps, reforçar el missatge de compromís amb els materials orgànics. La samarreta està confeccionada amb un 70% de material reciclat.”
“És molt més que una marca, és el reflex del nostre compromís amb el territori i amb la sostenibilitat” posa en valor Stefi Batlle, sobre ‘BeGreat’. “El disseny de la nova equipació no és només un homenatge a la nostra terra, sinó també una declaració dels nostres valors” exposa la CEO del Bàsquet Girona, a l’hora que destaca: “reafirma la voluntat de liderar el canvi cap a un esport més responsable i de continuar desenvolupant iniciatives que tinguin un impacte positiu en la comunitat i en el medi ambient”.