Eurocopa

Roberto Íñiguez: “Seguim intentant mantenir una situació límit que em preocupa”

L’Spar Girona s’enfronta demà (19.30 hores) a un dels rep­tes més impor­tants -per ara- d’aquesta tem­po­rada. L’equip va arran­car l’eli­mi­natòria de vui­tens amb el peu esquerre (85-73) i haurà de remun­tar 12 punts al Pécs hon­garès si vol posar un peu als quarts de final de l’Euro­copa. El par­tit s’anti­cipa com­pli­cat i el tècnic del con­junt gironí, Roberto Íñiguez, asse­gu­rava aquest mig­dia en la roda de premsa prèvia al par­tit que l’equip “arriba al límit”. “Pel que fa als mit­jans i als con­di­ci­o­nants de la plan­ti­lla, no estem bé. Aquesta és la rea­li­tat. Però ho inten­ta­rem. No sé si serem 8 juga­do­res o 7 juga­do­res. Amb les juga­do­res que hi hagi, ho inten­ta­rem”, subrat­llava l’entre­na­dor lluint cara de pomes agres.

El vitorià afe­gia que la seva plan­ti­lla, que compta amb la lesió de llarga durada d’Ain­hoa López i amb la recent baixa de Vio­nise Pierre-Louis, suma un des­gast des­ta­cat els dar­rers dies: “És molt com­pli­cat man­te­nir el límit durant un període de temps molt llarg, això mereix una reflexió. Pas­sem o no pas­sem, les juga­do­res es merei­xen el màxim (...) El que veig és que men­tre els altres equips crei­xen, nosal­tres ens debi­li­tem. Això em pre­o­cupa. Man­te­nir un bloc de juga­do­res així, a llarg ter­mini serà molt com­pli­cat. Davant tots aquests esforços, quan al final no arri­bes on has d’arri­bar, doncs és frus­trant”.

Sobre la difi­cul­tat del par­tit de tor­nada, davant un equip que va fer val­dre la seva duresa física, el tècnic va subrat­llar que “hem d’estar encer­ta­des i espe­rem que els àrbi­tres res­pec­tin a un equip que vol jugar a bàsquet per davant d’un altre que porta les coses al límit, pica... Que gua­nyi el millor i no el que juga més brut. Això és impor­tant perquè a Hon­gria es van tras­pas­sar dife­rents límits”, fina­lit­zava.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.