ACB

El Baxi Manresa visita la pista del campió de copa

ACB. Els d’Ocampo ja van apallissar l’Unicaja (109-69) però avui serà diferent; el Barça rep el Breogán i el Girona s’enfronta a un rival directe

El Baxi Manresa, amb el cedit pels malaguenys Saint-Supery, visita la pista del flamant campió de la copa, l’Unicaja dels ex-Baxi Ibon Navarro, Sima, Kravish i Tyson Pérez (12.30 h, Movistar) conscient que no es repetirà l’exhibició de la primera volta al Congost (109-69). Per la seva banda, al Palau el Barça encara no recupera cap lesionat però hauria de sumar un triomf contra un Breogán (17 h, M+D2) que des de l’arribada de Luis Casimiro ha sortit del pou. Finalment el Bàsquet Girona visita la pista del Bilbao (12.30 h, M+D2) conscient que és un rival directíssim i que a Fontajau va guanyar 100-94.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)