Lliga femenina

El Cadí s’acomiada de l’afició derrotant el campió de copa en la pròrroga (79-68)

El Cadí la Seu, que ja tenia segellada la permanència, ha derrotat avui a casa en la pròrroga el Jairis Múrcia, el campió de copa, per 79-68 en el retorn de Bernat Canut a la Seu d’Urgell com a tècnic del campió de copa. Canut ha rebut un homenatge abans de l’inici del partit. El conjunt d’Alcantarilla veu tallada la ratxa de triomfs –3 en la lliga i tres en la copa– davant d’un Cadí condicionat per les baixes de les últimes setmanes amb les absències de Bella Murekatete perquè ja no forma part de l’equip i de Seehia Ridard per lesió. Malgrat tot, l’equip d’Isaac Fernández ha remuntat onze punts en el darrer quart (53-64), ha forçat la pròrroga (66-66) i s’ha acomiadat de la seva afició aquesta temporada amb una gran victòria. Naignouma Coulibaly ha estat la màxima encistelladora local amb 17 punts i 5 rebots –17 de valoració–i una peça clau en la remuntada. Gervasini (16), Aguilar (16) i Soler (13) han completat la victòria. Aina Ayuso ha estat la jugadora més decisiva de les visitants amb19 punts, seguida de Morgan Bertsch (14).

El conjunt d’Isaac Fernández ha sortit molt endollat i ha marxat de sis en dues ocasions (8-2 i 14-8) però el Jairis ha reaccionat: 19-19 al final del primer quart. Un 0-10 amb amb la base catalana Aina Ayuso remenant molt bé les cireres (21-29) ha obligat a Fernández a aturar el partit. Aguilar, la millor de les locals ha replicat amb un triple (26-31) i Coulibaly ha contribuït a la recuperació (28-31). Temps de Canut. El Cadí ha arribat ben viu a la mitja part: 32-34 (18-19 en el parcial del quart). I s’ha mantingut dins del partit durant tot el tercer quart (50-53). El Jairis s’ha distanciat (53-64) i semblava que tenia el partit coll avall, però el Cadí, incisiu, s’ha posat a 2 punts (64-66) a 17 segons del final. L’equip murcià ha perdut la pilota i Raventós ha tingut dos tirs lliures i n’ha anotat un (65-66). Però el Cadí ha capturat el rebot i Mata, en el segon tir lliure, ha forçat la pròrroga (66-66), en la qual el Jairis tenia eliminada Ayuso. I l’ha notat molt a faltar: temps de Canut a 1:17 amb 74-68. Ja no hi havia res a fer. El Cadí ha vençut per 79-68, amb un 13-2 concloent en el temps afegit.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)