ACB

Dame Sarr no formarà part de la plantilla del Barça el que resta del curs

Dame Sarr no formarà part de la plantilla del Barça en el que queda de la temporada 2024-2025. El club i el jugador han arribat a un acord per tal que aquest pugui enfocar-se en el seu futur esportiu, amb la mirada posada en fer el salt a l’NBA. El punt de conflicte entre les dues parts es va produir quan el jugador, que havia guanyat més protagonisme a causa de les lesions, va deixar unilateralment la disciplina del primer equip per participar en el Nike Hoops Summit que a Portland (Estats Units) del 6 al 12 d’abril i no es va presentar a l’entrenament del dissabte 5 d’abril. De fet, la perla del Barça, que acabava contacte aquest estiu, havia refusat les ofertes de renovació de les setmanes anteriors.

L’escorta italià d’origen senegalès, de 18 anys, va arribar a La Masia el 2022 procedent del Bassano i va jugar els dos primers cursos amb l’equip junior i el Barça Atlètic. En el primer curs 2022/23 ja va debutar amb el primer equip, davant el Bilbao, i es va convertir en el segon jugador més jove que va debutar a l’ACB amb el Barça. El 3 de novembre del 2023 va debutar a l’Eurolliga davant el Panathinaikòs i també va jugar un partit davant el Zalgiris.

Durant el curs 2024/25, en dinàmica del primer equip i amb el dorsal 2 a la samarreta, ha disputat 15 partits a l’Eurolliga, 12 a l’ACB i la Lliga Catalana.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció