ACB

El Barça arrencar amb un 2-20 però reacciona ràpid (104-90)

Punter (5/7 triples) i Brizuela (4/6) lideren els de Joan Peñarroya

El Barça, amb 5.640 espec­ta­dors al Palau Blau­grana, no ha fallat con­tra el Gran Canària (104-90) i ha fet un favor al Man­resa i a la Penya perquè els cana­ris són rivals direc­tes en la lluita pel play-off dels cata­lans. Els de Peñarroya han sabut aixe­car un par­tit que havia començat amb una sor­presa majúscula i els blau­grana man­te­nen opci­ons de poder ser caps de sèrie als quarts de final. Peñarroya ha pogut cele­brar el seu ani­ver­sari 56.

El Barça ha arren­cat sense con­cen­tració i el Gran Canària ha des­ple­gat tot el seu poten­cial ofen­siu per situar un increïble 2-20. Els blau­grana, com era d’espe­rar, ha reac­ci­o­nat però els cana­ris situ­ant-se amb un 23-35. Però els de Joan Peñarroya ja s’havien alli­be­rat i han explo­tat, amb gran apor­tació dels juga­dors de ban­queta, i han enca­de­nat pri­mer un par­cial de 14-2 per pro­vo­car el temps mort de Jaka Lako­vic (40-39) que ha con­ti­nuat crei­xent per ser un 21-3 (47-40). Els cana­ris han tin­gut pro­ble­mes físics tan de Homes­ley com de Con­ditt. A la segona part el Barça, ja alli­be­rat, ha enca­de­nat tres tri­ples seguits (2 Pun­ter i 1 Abri­nes) per obrir forat al mar­ca­dor (65-51) i pro­vo­car el temps mort de Jaka Lako­vic. Pun­ter (5/7 tri­ples) impa­ra­ble. El fes­ti­val blau­grana ha con­ti­nuat per aga­far 15 punts de renda després de dos tri­ples seguits de Bri­zu­ela (74-59). La màxima diferència han estat 18 punts (102-84). Peñarroya ha fet debu­tar el jove ale­many de 17 anys Mat­hieu Gru­ji­cic.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)