Lliga femenina

L’ofici de sobreviure

L’Spar Girona comença el ‘play-off’ amb bon peu malgrat la marxa de jugadores cabdals i torna amb un avantatge d’11 punts per diumenge

Els triples (11/20, 5/5 al segon quart) i les variants defensives, clau

Baxi Ferrol 60 Spar Girona 71

BAXI FERROL:Pospisilova (12), Mestres (4), Mataix (2), Melia (7), Joiner (7) –cinc inicial–; Sánchez Ramos (7), Millán (16), Davis (2) i Menéndez (3). 17/38 de 2, 6/27 triples (2 Millán i 1 Melia, Joiner, Sánchez Ramos i Menéndez), 8/8 tirs lliures, 32 rebots (7 Pospisilova), 13 assistències (3 Pospisilova i Melia) i 64 de valoració (21 Millán).SPAR GIRONA:Lundquist (7), Canella (2), Tate (14), Pierre-Louis (3), Hristova (14) –cinc inicial–; Guerrero (14), Ygueravide (6) i López (11). 18/34 de 2, 11/20 triples (2 Tate, Hristova, Guerrero, Ygueravide i López i 1 Lundquist), 2/4 tirs lliures, 30 rebots (7 Canella), 23 assistències (6 Ygueravide) i 85 de valoració (14 Ygueravide).PARCIALS:10-25, 23-22 (33-47), 12-10 (45-57) i 15-14 (60-71)

L’Spar Girona va recórrer a l’ofici i va sor­tir d’A Malata amb un avan­tatge d’11 punts per a la tor­nada dels quarts de final, demà pas­sat a Fon­ta­jau (18.10 h) en el pri­mer par­tit de l’Uni davant la seva afició des que l’equip sig­nava la clas­si­fi­cació...

LES DADES

5
jugadores
de l’Uni anoten per partida doble de tres i cap supera els 4 intents.
Estic molt orgullós de les jugadores, han demostrat que podem competir. La feina no s’ha acabat. Són 80 minuts
Roberto Íñiguez
30
minuts
i 40 segons de Marta Canella, la que juga més i lidera el rebot de l’Spar Girona.
2
jugadores
de l’equip gironí van a la línia de tir lliure, López (5-17) i Pierre-Louis (19-35), 1/2 cadascuna
6
jugadores
de les 8 que fa sortir Roberto Íñiguez acaben amb una valoració entre 12 i 14 (Ygueravide).
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.