NBA

Els Wolves humilien els Thunder (143-101) i sumen el primer triomf

Els de Minnesota aprofiten el factor pista i una bona defensa, i es situen amb un 1-2 en la final de l’Oest

Els Min­ne­sota Tim­berwol­ves han sumat la seva pri­mera victòria en la final de la con­ferència Oest amb un clar i humi­li­ant tri­omf con­tra els Okla­homa City Thun­ders per 143-101 en el ter­cer par­tit de la sèrie (1-2). Els Wol­ves han apro­fi­tat el pri­mer par­tit que han jugar davant la seva afició per reduir el des­a­van­tatge i amb una gran defensa des de l’inici (34-14 en el pri­mer quart), han enca­mi­nat la victòria.

Ant­hony Edwards ha lide­rat als Tim­berwol­ves amb 30 punt, 9 rebots i 6 assistències en 30 minuts de joc, i ha estat ben acom­pa­nyat per Julius Randle que ha ano­tat 24 punts. Els Thun­der, el millor equip de la fase regu­lar, no han pogut superar la bona defensa local i ni tant sols el MVP de la tem­po­rada, Shai Gil­ge­ous-Ale­xan­der, ha pogut des­ta­car i essent el millor del seu equip només ha ano­tat 14 punts.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)