FCBQ

El Santjoanenc, molt lluny de la victòria

GARROTXA SANTJOANENC 46


IPSI 70

IPSI: Sulleva (13), Zaragoza (10), Gratacós (11), Pi (6), Graners (6) –cinc inicial–; Escola (5), Alex (9), Irelant (5), Teruel (4) i Sanz (3). 6 triples: 3 Alex, 1 Escola, Irelant, Sanz. 5/6 tirs lliures. 19 faltes. GARROTXA SANTJOANENC: Sala (9), González (12), Puigdevall (5), Causadias (4), Busquets (8) –cinc inicial–; Mora (2), Ortíz (2) i Grabulosa (4). 3 triples: Sala, Puigdevall i Causadias. 7/11 tirs lliures. 17 faltes. PARCIALS: 14-7, 25-17, 19-12 i 12-10. COMENTARI: El Santjoanenc va sumar la seva setena derrota consecutiva en un enfrontament en què en cap moment va oferir la sensació de poder disputar la victòria al rival. L'Ipsi, en plena lluita per les posicions capdavanteres, va dur a terme una forta defensa que els va permetre sortir i anotar en contraatacs. Els garrotxins, tot i que no van defensar malament, van ser víctimes de la precipitació i el desencert ofensiu. Independentment del resultat final, el conjunt de Sant Joan va mostrar-se molt en desacord amb l'actuació arbitral.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció