FEB

Comiat amb homenatges

EBA. El Quart conclou la temporada oferint un reconeixement a Lluís Martínez, que ahir va retirar-se als 40 anys, i al tècnic Marc Delemus

L'HOS­PI­TA­LET65


QUART69


Sense l'al·lici­ent d'aspi­rar a la fase d'ascens, l'últim par­tit va cen­trar-se en els comi­ats. Per una banda, Marc Dele­mus tan­cava una etapa de set anys com a tècnic del Quart, en què ha pro­pul­sat l'equip de segona cata­lana a EBA. I, de l'altra, l'adéu al bàsquet en actiu de Lluís Martínez, que el 31 d'agost farà 41 anys. El pivot tan sols ha par­ti­ci­pat en sis par­tits aquest curs amb el d'ahir a causa de les lesi­ons i ha deci­dit posar punt final a la seva car­rera.

Per sor­presa, el club va pre­pa­rar-li un home­natge, en què fins i tot li van pen­jar la samar­reta. For­mat al bàsquet base del CB Girona, va debu­tar a l'ACB el 15 de setem­bre del 1995, en un Valvi-Osca (96-86) i jugant 1:14. El tècnic gironí era Quim Costa. Des de lla­vors, ha estat un gra­pat de tem­po­ra­des a l'elit: tres en la Lliga Endesa –dues a Girona amb un rol menor i una a Valla­do­lid– i vuit a la LEB Or. Des de l'estiu del 2006, no s'ha mogut de Girona, en què ha mili­tat en equips de copa Cata­lu­nya i els dos últims a Quart, a EBA. Ara, segu­ra­ment, diri­girà el seu camí cap a les ban­que­tes.

Remun­tada i victòria

Pel que fa al par­tit, el Quart va rega­lar a la seva afició una remun­tada al dar­rer període con­tra un rival, l'Hos­pi­ta­let, que arri­bava al par­tit havent enllaçat vuit victòries.

El par­tit va començar igua­lat, amb un Pis­ci­nes Sant Feliu com­pe­tint con­tra un dels millors equips de la lliga i supe­rior en el rebot tota la pri­mera mei­tat. En un matx dur, defen­siu i tra­vat, els visi­tants van treure avan­tat­ges en l'1x1, i van acon­se­guir arri­bar al des­cans amb un bon coixí (22-31). Al ter­cer quart van con­ti­nuar les com­pli­ca­ci­ons per als locals, que van arri­bar a per­dre de 13 (42-55). Va ser al dar­rer període quan va arri­bar la reacció de la mà d'una defensa en zona. Aquest cop, en un final igua­lat, el Quart va saber pren­dre bones deci­si­ons. Bata­ller va exe­cu­tar molt bé el pick and roll i va estar imma­cu­lat des del tir lliure, tan­cant la victòria. “Vam gua­nyar la lliga cata­lana a prin­cipi de tem­po­rada i hem com­pe­tit tot l'any. La valo­ració és molt bona”, va comen­tar al final el tècnic Marc Dele­mus, que va diri­gir el seu dar­rer par­tit amb l'equip.

LA DADA

QUART PISCINES SANT FELIU: Puertas (4), Masllorens (14), Camós (3), Montiel (12) i Vila (8) –cinc inicial–; Lozano, Bataller (10), Martínez (8), M. Serra (6), G. Serra (4) i Martorell. 22/45 de 2, 5/20 triples (2 Masllorens i M. Serra, 1 Camós), 10/14 tirs lliures. 39 rebots (11 Vila), 13 assistències (7 Vila) i 74 de valoració (20 Vila). L'HOSPITALET: Solé (2), Saltó (7), Bayó (5), Blanco (11) i San Epifanio (13) –cinc inicial–; Moreno (3), Gómez (6), Reina (2), Díaz (14), Guía (2) i Acosta. 22/52 de 2, 4/19 triples (3 San Epifanio, 1 Blanco), 9/14 tirs lliures. 37 rebots (9 Bayó), 7 assistències (4 Guía) i 54 de valoració (13 Blanco). PARCIALS: 14-15, 8-16 (22-31), 21-24 (43-55) i 26-10 (69-65).
32
partits
de l'ACB va jugar Lluís Martínez, 24 amb el Valladolid (2001/02) i 8 amb l'extingit CB Girona (1995/96 i 1996/97).
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)