Més bàsquet

Ricky, amb molèsties al genoll, descansa

NBA. Tampoc va jugar Wiggins i els TWolves van perdre contra els Hornets

Massa contratemps per a un TWolves que va tornar a perdre al Target Center –ha perdut els quatre partits que ha jugat i, en canvi, ha guanyat en els tres desplaçament– a la pista dels Hornets (95-104). Ricky va descansar per molèsties al genoll, tot i que es descarta res important. Tampoc no va jugar Wiggins, també amb molèsties, i Towns va enfonsar l'equip del base del Masnou amb 19 punts i 13 rebots. Els Cavs de LeBron (31 punts) van encadenar la seva setena victòria seguida contra els Jazz (118-114), i Westbrook (22 punts, 11 rebots i 11 assistències) va liderar els Thunder per tombar els Wizards (101-125). Els Knicks van vèncer els Raptors (109-111) amb una cistella en l'últim segon d'Anthony amb polèmica per una trepitjada de la línia de banda. Els Pelicans van superar els Mavs (120-105), els Celtics, els Bucks (83-99), i els Heat, els Lakers sense Kobe Bryant (101-88).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció