FCBQ

El Garrotxa no pot evitar el tercer partit

OLESA 50
GARROTXA 49

OLESA: Ribatallada (6), Coves (15), Nafria (5), Matas (6), Doria (2) –cinc inicial–; Pascual (2), Buch (9), Checa, Ferrer (2) i Bernades (3). 4/8 tirs lliures. 4 triples (2 Coves, 1 Buch i 1 Bernades). 26 faltes. GARROTXA SANTJOANENC: Thomas (4), Coderch (6), Corcoy (16), Lawrence (6), Sala (5) –cinc inicial–; González, Olivas (3), Jaume Mora, Puigdevall(1), Joan Mora (5), Grabulosa (1) i Serra (2). 2 triples: 2 Corcoy. 15/27 tirs lliures. 17 faltes. PARCIALS: 22-14, 17-8, 6-12 i 4-16. COMENTARI: El Garrotxa va vorejar la remuntada en un enfrontament en què va arribar a estar 17 punts per sota. En la segona meitat, els garrotxins van reaccionar per arribar a un final en què van arribar a disposar d'un tir que els hauria pogut donar el triomf i la salvació. La setmana vinent es disputarà el tercer i últim partit, que determinarà el futur del Santjoanenc.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció