Espanyol

Pere Milla, arribar i moldre

Espanyol. Els blanc-i-blaus superen el Racing de Santander amb gol i assistència de Pere Milla en el debut a casa a porta tancada

Espanyol 2 Racing 0

ESPANYOL:Pacheco; Óscar Gil (Omar, 46’), Calero, Cabrera, Oliván; Nico Melamed (Gragera, 89)’, Pol Lozano, Expósito (Keidi, 46’), Lazo (Carreras, 46’); Braithwaite i Pere Milla (Dimata, 72’).RACING DE SANTANDER:Ezkieta; Mantilla, Germán, Alves, Saúl; Sainz-Maza (Morante, 59’), Aldasoro (Matheus, 86’), Peque (Cedric, 86’); Sangalli (Yeray, 71’), Íñigo Vicente i Ekain (Lago, 59’).GOLS:1-0 (6’) Pere Milla. 2-0 (68’) Braithwaite.ÀRBITRE:González Francés.T.G.:al local Pere Milla; i als visitants Ekain i Aldasoro.

L’Espa­nyol va acon­se­guir la pri­mera victòria de la tem­po­rada superant el Racing de San­tan­der (2-0) a Cor­nellà, en l’estrena com a local a porta tan­cada. Tres punts que van arri­bar gràcies a una gran actu­ació de Pere Milla en el seu debut.

Com la set­mana ante­rior a Alba­cete, la pilota atu­rada va per­me­tre obrir la llauna. Una bri­llant cen­trada de Nico Mela­med va tro­bar el cap del llei­datà Pere Milla, que va pen­ti­nar la pilota per diri­gir-la al pal allu­nyat de la por­te­ria d’Ezki­eta. En un dels pri­mers con­tac­tes amb la pilota com a juga­dor de l’Espa­nyol ja va tro­bar por­te­ria. Amb sis minuts va tenir-ne prou.

L’Espa­nyol va tenir algun tram posi­tiu, en què va sen­tir-se còmode sobre la gespa. Va ser capaç d’assen­tar-se a camp con­trari, tro­bant sovint un Nico molt par­ti­ci­pa­tiu entre línies i gene­rant situ­a­ci­ons de perill per fora. Però també hi va haver moments gri­sos.

De fet, el tram final del pri­mer temps va ser real­ment nega­tiu. Els locals van veure’s total­ment superats. L’empat no va arri­bar de mira­cle, però l’Espa­nyol va estar al límit. La prova, tri­ple canvi de Luis García al des­cans. No estava gens con­tent amb els últims minuts dels seus.

Revo­lució a la banda dreta, entrada per als joves: Omar i Jofre Car­re­ras. A l’inici de la segona mei­tat l’Espa­nyol va millo­rar, i va ser capaç de començar a tro­bar l’àrea contrària.

Va aparèixer nova­ment Pere Milla per tro­bar Baraithwaite al segon pal; el danès va con­tro­lar i a la mitja volta va ano­tar el segon. La diferència del duel va ser la con­tundència ofen­siva, i, en aquesta, una pare­lla com Pere Milla i Braithwaite és defi­ni­tiva.

No va ser un par­tit excel·lent de l’Espa­nyol, va tenir trams real­ment deli­cats, però al cap i a la fi va aca­bar sumant els tres punts, que era el més impor­tant. I neces­sari. Per­me­ten posar un punt de tran­quil·litat en un con­text de ner­vi­o­sisme gene­ra­lit­zat a Cor­nellà. 4 de 6. Sabent que encara hi ha molta feina a fer, l’inici de lliga deixa les alar­mes apa­ga­des, de moment.

ELS VESTIDORS

S’ha de donar valor a guanyar a un gran rival, que venia de guanyar 4 a 0 a l’Eibar.
El treball de Braithwaite ha sigut extraordinari. Està compromès i és diferencial.
Luis García
Entrenador de l’Espanyol
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)