Espanyol

Luis García: “No hem estat encertats ni en el penal”

Després que l’Espa­nyol caigués a El Molinón per 2-0, el tècnic blanc-i-blau Luis García ha fet les seves obser­va­ci­ons sobre el par­tit:
Valo­ració par­tit
“Cal accep­tar la der­rota amb natu­ra­li­tat. Quan vam caure a segona, sabíem que la cate­go­ria era molt com­pli­cada. Avui hem fet mol­tes coses bé per acon­se­guir alguna cosa més, però si el rival es posa per davant sem­pre és més com­pli­cat. En la pri­mera part, hem gene­rat situ­a­ci­ons, hem sotmès el rival, i en el segon temps, ells s’han col·locat més enrere i nosal­tres, a nivell ofen­siu hem gene­rat, però no hem estat encer­tats de cara a por­te­ria”.
Pun­te­ria
“Ells han llançat dues o tres vega­des a por­te­ria i han mar­cat dos gols. Nosal­tres, en canvi, no hem estat encer­tats ni en situ­ació de penal. Les sor­ti­des mar­quen i són impor­tants”.
Penal fallat
“Era una opció impor­tant per a nosal­tres per poder ficar-nos en el par­tit i no ha estat pos­si­ble, però l’equip estava fent bé les coses, teníem bones vigilàncies, però quan et mar­quen el 2-0al final has de des­cui­dar una mica al dar­rere per mirar d’equi­li­brar el matx. No ha estat pos­si­ble i cal seguir que això és molt llarg”.
Situ­ació de l’equip
“Tran­quil·litat màxima ara. Cal creure-hi més que mai en allò que fem i l’equip tre­ba­lla i cal seguir enda­vant. Estem a la jor­nada 13 i cal tenir el cap fred i creure en aquests juga­dors”.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.