Espanyol

Amb la il·lusió i l’exigència de canviar la dinàmica

Espanyol. Els de Manolo González treballen de cara al complicat partit que jugaran demà al Metropolitano davant l’Atlético sabent que necessiten solucionar la manca de gol

L’Espa­nyol va fer un bon par­tit davant la Real Soci­e­dad. L’estrena a casa en la segona jor­nada de lliga va dei­xar bones sen­sa­ci­ons en el joc. Va ser un equip fia­ble i amb les idees clares defen­si­va­ment, i capaç de gene­rar força més en atac del que havia mos­trat a Valla­do­lid. Ara bé, el pro­blema per­sis­teix des del pri­mer dia de pre­tem­po­rada. L’equip no té gol. Falta pólvora o, de moment, està mullada. Va ser pre­ci­sa­ment la falta d’efec­ti­vi­tat la que va pro­vo­car la dar­rera der­rota.

Jofre Car­re­ras afirma que “l’equip s’ho va dei­xar tot, va fal­tar estar encer­tats als metres finals.” Tot i això, el jove del plan­ter asse­gura que ja miren al següent repte: “Per sort tenim de seguida un altre par­tit, l’equip està foca­lit­zat, tre­ba­llant al màxim i con­vençut que pot treure alguna cosa posi­tiva.” L’exigència serà majúscula, l’Espa­nyol visi­tarà demà l’Atlético de Madrid. Sabent que és un duel molt com­pli­cat, tenen la il·lusió de poder fer el pri­mer pas per can­viar la mala dinàmica d’aquest inici. “Tenim clar que hem de reforçar el que estem fent bé i millo­rar el que fem mala­ment, a par­tir d’aquí con­ti­nuar avançant”, des­taca Jofre.

Ched­dira, immi­nent

El club podria anun­ciar avui el fit­xatge de Walid Ched­dira, cedit pel Nàpols. El davan­ter podria aju­dar a resol­dre el pro­blema de gol.

L’ÚNIC A ZERO

L’Espanyol començarà la 3a jornada sabent que continua sent l’únic equip de 1a que no ha marcat
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.