Espanyol

Edu Expósito: “Espero tornar més fort que abans”

Edu Expósito ha com­pa­re­gut aquest mig­dia en roda de premsa per com­par­tir les seves pri­me­res sen­sa­ci­ons després de fer un pas enda­vant en el seu procés de recu­pe­ració. Aquest dilluns, el fut­bo­lista blanc-i-blau va fer el seu pri­mer entre­na­ment amb el grup des que es va lesi­o­nar de gra­ve­tat al genoll dret el 28 de gener durant el par­tit con­tra l’Eldenc. Expósito con­fia a poder tor­nar a com­pe­tir abans que acabi l’any.

Tor­nada als entre­na­ments

“M’ha fet molta Il·lusió tor­nar a entre­nar amb tots els com­panys. He estat molts dies apar­tat, entre­nant sol al gimnàs, després al camp al marge i, per fi, ja estic fent coses amb el grup. Molt con­tent. Les sen­sa­ci­ons són bones”.

Quan podrà estar a dis­po­sició de Manolo?

“Jo crec i m’agra­da­ria poder anar ja con­vo­cat després de l’atu­rada. No em vull mar­car cap data. No tor­naré fins que cre­gui que puc tor­nar a com­pe­tir a un gran nivell. Si estic abans millor, i si estic després no passa res. Vull començar a com­pe­tir quan esti­gui bé. No tinc pressa, no em ve d’un mes més”.

Com ho ha por­tat anímica­ment?

“Hi ha dies millors i dies pit­jors, però no soc una per­sona trista ni pes­si­mista. Els pro­ble­mes s’han d’afron­tar amb ale­gria. He pas­sat mol­tes hores en el gimnàs, espero tor­nar més fort que abans”.

Torna en un moment on la situ­ació és com­ple­ta­ment dife­rent. L’Espa­nyol està a pri­mera i s’ha can­viat d’entre­na­dor

“Com millor vagin les coses, més opor­tu­ni­tats podré tenir. Si l’equip va sumant punts i està en una zona esta­ble i tran­quil·la serà molt millor per la meva tor­nada perquè l’exigència serà sem­pre molt gran, però em per­metrà anar entrant a poc a poc. Espero tor­nar més fort i haver millo­rat”.

Com veu a l’equip?

“Veig a l’equip molt bé. Amb Manolo hem gua­nyat iden­ti­tat, sabem el que som i el que volem fer. Tenir una iden­ti­tat és molt impor­tant. El míster té la seva idea, i l’equip ho està fent molt bé”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)