Carlos Romero: “Em sento molt a gust a l’Espanyol, però el futur no depèn de mi”
El jugador de l’Espanyol, Carlos Romero, ha comparegut en roda de premsa per analitzar el pròxim partit contra el Mallorca i abordar diversos temes sobre el seu rendiment i futur al club blanc-i-blau.
Preguntat sobre la possibilitat d’ocupar el lloc de Paul Lozano, sancionat per acumulació de targetes, Romero ha deixat clar que no es veu en aquesta posició: “Crec que aquest no és el meu lloc. Hi ha jugadors capacitats a la plantilla com Aguado, Edu o Calero, que ja han jugat en aquesta posició i poden fer-ho sense problemes. Crec que aquestes opcions són més reals que la meva”.
Sobre la seva continuïtat a l’Espanyol després de la temporada, el futbolista ha expressat el seu benestar al club, però ha preferit no fer previsions: “Des del primer dia que vaig arribar, m’he sentit molt a gust amb el vestuari, la ciutat i el club. Al final, el futbol mai se sap. Jo em centro en el present, estic gaudint d’aquesta etapa, però no depèn de mi, sinó dels clubs i de moltes altres coses”.
Pel que fa a la situació de l’equip a domicili, Romero ha destacat la importància d’aconseguir una victòria a Mallorca: “Guanyar allà ens donaria un impuls increïble. Venim de guanyar a Vitòria i tenim moltes ganes de fer un bon partit i emportar-nos els tres punts”.
En relació amb la seva millora en el joc i la titularitat al lateral esquerre, ha reconegut un canvi en la seva mentalitat: “Crec que al principi em vaig relaxar i vaig pensar que ja ho tenia tot fet, però em vaig endur un cop de realitat. Ara estic molt més centrat, he millorat en defensa gràcies als vídeos i el treball amb el míster. Era un aspecte en què havia de fer un pas endavant”.
També ha valorat el gest de l’Espanyol d’exercir la clàusula perquè pogués jugar contra el Vila-real, el seu club d’origen: “A qualsevol jugador li agrada sentir-se valorat. No sabia res i m’ho van comunicar a última hora. Això demostra que ara mateix sóc un jugador important per a l’equip, i ho valoro molt”.
Finalment, ha reflexionat sobre els alts i baixos de la temporada: “Vaig començar jugant, després vaig perdre la titularitat i ara he pogut recuperar-la. Això m’està fent millor futbolista i aquestes experiències me les emportaré sempre”.
Carlos Romero i l’Espanyol continuen preparant el partit contra el Mallorca amb l’objectiu de sumar una nova victòria a domicili i mantenir les bones sensacions en aquesta fase de la temporada.