Espanyol

Manolo: “Si dic el que penso potser no entreno més”

Manolo González, tècnic de l’Espa­nyol, ha atès els mit­jans de comu­ni­cació després de la der­rota de l’equip a Mallorca als dar­rers minuts.

Polèmica

“Si dic el que penso pot­ser no entreno més. Crec que tot­hom ha vist el par­tit, el que ha pas­sat i com con­di­ci­ona tot. El pri­mer penal és culpa nos­tra, però a par­tir d’aquí s’han començat a donar situ­a­ci­ons estra­nyes. Són mol­tes situ­a­ci­ons, no em cor­res­po­nen a mi. Cor­res­pon al club donar un pas enda­vant en aquest aspecte i fer alguna cosa. Ja no saps què fer a l’àrea. El segon penal no és penal. No havia vist mai el que ha pas­sat. Al ves­ti­dor estem molt fotuts avui, molt dol­guts, perquè em fet un par­tit com­plet i mar­xem amb cara d’imbècils. I aquí no pas­sarà res, quan ha pas­sat a altres equips i s’ha notat, aquí no li impor­tarà a ningú. Hi ha hagut un moment que pen­sava que era copa i hi havia tanda de penals.”

El par­tit

“Par­tit molt igua­lat, ens ha fal­tat a la pri­mera mei­tat anar a bus­car la por­te­ria quan hem tren­cat la pressió. Teníem el par­tit con­tro­lat i ens equi­vo­quem en el pri­mer penal, l’empat també està mal defen­sat, però la resta de coses estan con­di­ci­o­na­des. Aques­tes coses et tre­uen del par­tit.”

Satis­fet

“Sabem que tècni­ca­ment no estem entre els millors equips, però ara mateix estem fent mol­tes coses bé. Estem vius a tots els par­tits, com­pe­tint sem­pre fins al final, mar­xar així em toca els collons”.

Juga­dors

“Hem inten­tat que ningú perdés els papers, els juga­dors estan molt fotuts. No queda altra que aixe­car-se i con­ti­nuar.”

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.