Espanyol

L’Espanyol demana respecte i explicacions per les decisions arbitrals a Mallorca

L’Espanyol ha emès un comunicat després de la polèmica arbitral que ha provocat la derrota de l’equip a Mallorca en temps de descompte, amb fins a quatre penals xiulats en contra a la segona meitat. El club demana respecte i explicacions per les decisions que han pres l’àrbitre i el VAR.

Aquest és el comunicat complet:

“Després dels esdeveniments succeïts en el partit davant el RCD Mallorca, el RCD Espanyol desitja expressar la seva profunda preocupació per les decisions arbitrals preses, moltes d’elles a instàncies del VAR, que han deixat al nostre club i afició amb una sensació d’indefensió i frustració davant resolucions que considerem difícils de comprendre.

El RCD Espanyol sempre ha mostrat i continuarà mostrant el màxim respecte cap al col·lectiu arbitral, reconeixent la complexitat i responsabilitat que comporta la seva labor. No obstant això, creiem que aquest respecte ha de ser mutu i reflectir-se en un tracte equitatiu cap a la nostra entitat centenària, els nostres jugadors, cos tècnic i afició.

El club entén que els errors formen part de l’esport, però també considera imprescindible que s’analitzin i reconeguin per a garantir la transparència i millorar la competició. Per això, des del final del partit, el RCD Espanyol ha iniciat i continuarà duent a terme les gestions necessàries davant els organismes competents per a sol·licitar explicacions clares sobre les decisions preses, amb l’únic objectiu d’esclarir el succeït i contribuir a la millora del nostre futbol.

El RCD Espanyol continuarà treballant amb determinació i respecte per a defensar els interessos de l’entitat i dels seus aficionats, convençut que la integritat i la justícia esportiva són pilars fonamentals que han de ser protegits.”

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.