Espanyol

L’Espanyol condemna la pancarta en contra de Del Cerro Grande

El club blanc-i-blau mostra el seu rebuig a una pancarta que incita a l’odi en contra del col·legiat madrileny i que es va deixar veure fora de l’RCDE Stadium en la prèvia del partit contra l’Atlético

L’Espanyol ha emès avui un comunicat en què condemna la pancarta en contra de Del Cerro Grande, la qual es va veure fora de l’RCDE Stadium en la prèvia del partit de dissabte a Cornellà entre l’equip blanc-i-blau i l’Atlético. El col·legiat madrileny havia estat l’àrbitre del VAR en l’anterior jornada de lliga a Mallorca, en què l’actuació arbitral va generar molt malestar entre l’afició i també en el vestidor. De fet, l’entitat perica va demanar explicacions després del partit del 15 de març contra el conjunt balear.

Els àrbitres han mostrat el seu rebuig per l’aparició de la pancarta i han sol·licitat la intervenció del CSD per erradicar les conductes violentes en contra del col·lectiu. José Manuel Rodríguez Uribes, el president del CSD, ha anunciat que es reunirà els pròxims dies amb el col·lectiu arbitral, al qual ha enviat un missatge de suport.

Aquest és el comunicat íntegre del club:

El RCD Espanyol de Barcelona condemna enèrgicament qualsevol incitació a la violència en el món del futbol.

El club lamenta profundament l’aparició d’una pancarta, fora de les instal·lacions de l’RCDE Stadium, que traspassa els límits esportius i personals en contra d’un dels integrants del col·lectiu arbitral.

La tensió manifesta que s’està vivint en el nostre futbol fa més necessari, si cal, extremar les mesures per aconseguir erradicar qualsevol tipus d’acte violent.

El RCD Espanyol manté la màxima col·laboració amb el cos dels Mossos d’Esquadra per aclarir els fets.

Com hem fet sempre, el RCD Espanyol mostra el seu contundent rebuig a qualsevol tipus de violència en el món del futbol i utilitzarà tots els recursos al seu abast per eradicar-la.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)