1a divisió

Mor l'expresident del R. Madrid Lorenzo Sanz per culpa del coronavirus

Real Madrid. Qui va ser president del club blanc entre els anys 1995 i 2000 va traspassar ahir. En el seu mandat, els de Chamartín van guanyar dues copes d’Europa

Lorenzo Sanz, que va ser pre­si­dent del Real Madrid entre els anys 1995 i 2000, va morir ahir als 76 anys en la Fun­dació Jimémez Díaz. El seu estat de salut va empit­jo­rar el pas­sat dimarts, quan va ser ingres­sat amb pro­ble­mes res­pi­ra­to­ris després de por­tar vuit dies amb febre per culpa del coro­na­vi­rus. L’expre­si­dent del Real Madrid tenia pato­lo­gies prèvies. La notícia la va donar un dels seus fills, Lorenzo. Dos fills més, Fer­nando i Paco, van ser fut­bo­lis­tes pro­fes­si­o­nals.

Lorenzo Sanz, que va ser vice­pre­si­dent del Real Madrid en el man­dat de Ramón Men­doza, va gua­nyar com pre­si­dent del club blanc, dues copes d’Europa, la setena i la vui­tena, una lliga i una Inter­con­ti­nen­tal. Fabio Cape­llo va ser el seu entre­na­dor i va fer fit­xat­ges sonats, com els de Mija­to­vic i Roberto Car­los. Va per­dre les elec­ci­ons a la pre­sidència con­tra Flo­ren­tino Pérez l’any 2000, tot just després de gua­nyar la copa d’Europa i de manera ines­pe­rada. Un mitjà de comu­ni­cació va fer cam­pa­nya bruta con­tra la seva per­sona, acu­sant-lo de gas­tar-se els diners de les recap­ta­ci­ons del Real Madrid en par­ti­des de pòquer, fet que ell va negar.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)