3a divisió FEF

L’Igualada i el Banyoles s’anul·len mútuament (0-0)

Els dos equips hauran de guanyar-ho pràcticament tot per tenir opcions de salvar-se

El Banyo­les no ha pogut enca­de­nar la segona victòria a domi­cili i ha empa­tat sense gols al camp de l’Igua­lada, en un par­tit gris dels dos equips que els deixa amb poques opci­ons d’aca­bar acon­se­guint la per­manència, i és que el marge que hau­ran de recu­pe­rar encara és molt llarg quan només que­den cinc jor­na­des.

La pri­mera part ha tin­gut molt poca història, i és que prac­ti­ca­ment cap dels dos equips ha arri­bat amb perill a la por­te­ria local. De fet, només Bar­galló ho ha inten­tat pel Banyo­les amb un xut que ha blo­cat sense pro­ble­mes Romans i Gimeno ha tin­gut l’única ocasió dels locals amb un remat al late­ral de la xarxa.

En la segona part el Banyo­les ha fet un pas enda­vant i ha començat a dis­po­sar de bones oca­si­ons per obrir el mar­ca­dor. La pri­mera doble, a les botes de Bar­galló i Toni Güell, i després ho han inten­tat Ferru, Pime i Andreu però cap d’ells ha acon­se­guit tro­bar por­te­ria. També l’ha tin­gut al final l’Igua­lada, però Quimo ha evi­tat que el xut de Ser­gio Álva­rez es con­vertís en gol i ha cer­ti­fi­cat l’empat.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)