3a divisió FEF

L’Olot somia i s’encomana a Hèctor Simón

3a divisió FEF. Els olotins seran campions diumenge si derroten el Vilassar i si, abans, el Peralada és capaç de guanyar a Manresa

L’Olot pràcti­ca­ment havia dit adeu a qual­se­vol pos­si­bi­li­tat de gua­nyar la lliga i acon­se­guir l’ascens directe, però els tres empats con­se­cu­tius del Man­resa li han obert lleu­ge­ra­ment la porta i els de Manix Man­di­ola, que venen de gua­nyar amb un final èpic al camp del Sants, tor­nen a somiar. I no n’hi ha per a menys, ja que l’Olot podria ser campió aquest mateix diu­menge.

Perquè els olo­tins gua­nyin diu­menge la lliga els comp­tes són sim­ples, i és que l’única opció que tenen és que al mig­dia el Man­resa perdi a casa con­tra el Pera­lada i després, a les 17 h, facin la feina i gua­nyin al muni­ci­pal d’Olot el Vilas­sar. Si això passa, la nit a la Gar­rotxa serà llarga i l’Olot serà equip de 2a divisió FEF. I, és clar, si això passa, Hèctor Simón, el tècnic del Pera­lada, serà encara més esti­mat a la capi­tal gar­rot­xina, ja que la part nega­tiva pels interes­sos de l’Olot és que els xam­pa­nyers visi­ta­ran el camp del Man­resa sense res en joc, després que la der­rota dis­sabte pas­sat con­tra el Figue­res els deixés sense cap pos­si­bi­li­tat de jugar la pro­moció d’ascens.

Gua­nyar, sem­pre

Si el Man­resa no perd, l’Olot haurà de pen­sar igual­ment a gua­nyar el Vilas­sar per man­te­nir pos­si­bi­li­tats de gua­nyar la lliga en una última jor­nada que haurà de viure des del sofà, perquè li toca des­can­sar. Després, els olo­tins que­da­rien en mans de l’Hos­pi­ta­let, rival del Man­resa l’última jor­nada.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)