3a divisió FEF

Enric Vallès dona l’ascens a segona FEF a l’Olot (1-0)

‘Play-off’ d’ascens a 2a FEF. El migcampista de Puig-reig ha fet la diana de la victòria garrotxina en el 87 amb un llançament de falta directe que ha executat justament després de sortir al terreny de joc

L’Olot ha acon­se­guit l’ascens a segona FEF gràcies a una diana d’Enric Vallès en el 87. El de Puig-reig ha sor­tit expres­sa­ment damunt del ter­reny de joc per exe­cu­tar una falta a la fron­tal i ha cla­vat l’esfèrica a l’escaire amb la seva esquerra de seda. Els olo­tins han patit en el pri­mer temps però en el segon ha con­tro­lat el joc i ha aca­bat superant en el tram final al filial del Tene­rife.

L’Olot no ha fet una bona pri­mera part i pràcti­ca­ment no ha gene­rat cap arri­bada amb un mínim perill a l’àrea del filial del Tene­rife, que s’ha sen­tit còmode damunt del ter­reny de joc. I és que, els tiner­fenys, poc a poc i amb paciència, han anat men­jant ter­ri­tori als gar­rot­xins, o bé a través de la pilota atu­rada, o a còpia de cen­tra­des gràcies a les arri­ba­des de Thi­erno o Yeremy.

En l’única tímida arri­bada olo­tina, Callís ha com­bi­nat bé amb Eloi i Arranz i després de res­se­guir la línia de fons, ha fet una cen­trada que no ha tro­bat rema­ta­dor (14’). En el 27, després de la sor­tida d’un cor­ner, Lie ha pro­vat un xut que Yeremy ha inten­tat des­viar sense poder-ho fer en última instància.

Abans del des­cans, el Tene­rife B ha fet emmu­dir als afi­ci­o­nats de l’Olot quan gràcies a una cen­trada d’Ale­jan­dro Martínez i Lie ha rema­tat amb el cap a la fron­tal de l’àrea peti­tat. Per sort, l’ariet ha esta­ve­llat la pilota al tra­ves­ser de la por­te­ria de Bata­lla, en l’avís més seriós del pri­mer acte.

En la segona part, l’Olot ha sor­tit més intens i ha fet un pas enda­vant per inten­tar domi­nar una mica més el joc. Bigas, després d’un rebuig i un rebot defen­siu ha pro­vo­cat la pri­mera inter­venció del por­ter rival quan la pilota es colava a dins de la por­te­ria (49’) i deu minuts després, Xume­tra ha exe­cu­tat una falta late­ral que també ha fet tre­ba­llar Víctor, en les dues pri­me­res arri­ba­des del segon acte.

El matx ha entrat en un període de tran­quil·litat amb els de Manix Man­di­ola con­tro­lant al rival lluny de la seva àrea fins que una falta absurda d’Omar a Xume­tra a la fron­tal ha aca­bat amb un golàs d’Enric Vallès, que ha sor­tit expres­sa­ment per picar la falta. Amb el cor i l’ànima el de Puig-reig l’ha cla­vat a l’escaire (86’).

En els minuts finals, el Tene­rife B ha inten­tat empa­tar a la des­es­pe­rada per forçar la pròrroga però la defensa olo­tina ha tor­nat a donar una classe magis­tral de soli­da­ri­tat i pati­ment.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)