L’Olot presenta la campanya de socis de cara el curs 2022/23
L’Olot ha llançat avui la nova campanya de socis de cara al curs 2022/23, en el qual militarà a la segona divisió FEF després d’aconseguir l’ascens la campanya passada, la del seu centenari. El conjunt de la Garrotxa torna a oferir als seus aficionats un carnet gairebé gratuït gràcies a les promocions i els descomptes firmats amb diverses empreses de la zona. A més, tan el president de l’Olot, Joan Agustí, com el responsable de màrqueting, Jordi Reyes, que han presentat la campanya davant dels mitjans, esperen que el partit amistós que disputaran els olotins el proper 13 de juliol contra el primer equip del Barça sigui una oportunitat per captar a nous socis. I és que, només els socis tindran entrada garantida per al duel, a un mòdic preu d’11 euros, molt dispar al preu de l’entrada per als que no ho són (36 a general i 56 a tribuna). Per tant, fer-se soci de cara a l’esdeveniment i assistir al partit també suposa, a la fi, un descompte final en el carnet.
El club ha congelat els preus tot i l’ascens de categoria –de 100 euros a general a 175 a tribuna (230 protector i 340 llotja), a més de preus rebaixats per a jubilats (95), joves de 18 a 30 anys (65) o júnior i solidari (35 euros): “Aquest és un carnet d’un projecte social, d’un club diferent. És el moment que els olotins ens diguin si ho fem bé o malament després de tants anys. Realment volem a Olot un club fort? És l’hora que els olotins ho demostrin i de veure si el projecte va endavant o no, i hem de fer un pas al costat a noves persones que ho facin millor”, ha comentat el president Joan Agustí, en un to de certa desesperació després de tants anys al cap davant de la nau.