Mundial

Encomanats a Gakpo i De Jong

Vuitens de final. Els Països Baixos volen continuar invictes i classificar-se per als quarts de final

Ha arri­bat l’hora de la veri­tat. Comença el tot o res. Avui es dona el tret de sor­tida als vui­tens de final amb el par­tit que enfron­tarà els Països Bai­xos amb els Estats Units.

El con­junt de Louis van Gaal es va clas­si­fi­car per als vui­tens com a pri­mer de grup gràcies a dos noms pro­pis que van bri­llar per sobre de tots, Gakpo i De Jong. Van ser els grans pro­ta­go­nis­tes en el debut con­tra el Sene­gal i els autors del 2 a 0 con­tra Qatar. De fet, Gakpo, amb tres dia­nes, és un dels cinc màxims gole­ja­dors fins ara d’aquesta copa del món. Amb una molt bona gene­ració de fut­bo­lis­tes, el com­bi­nat oranje se les haurà amb els Estats Units, que es van clas­si­fi­car gràcies a una victòria per la mínima con­tra l’Iran en l’última jor­nada de la fase de grups. La for­ta­lesa defen­siva serà la gran arma de l’equip de Ber­hal­ter.

P. BAIXOS

23
Noppert
2
Timber
4
Van Dijk
5
Aké
22
Dumfries
15
De Roon
21
De Jong
17
Blind
14
Klaassen
8
Gakpo
10
Depay

ESTATS UNITS

1
Turner
2
Dest
20
Carter-Vickers
13
Ream
5
Robinson
8
McKennie
4
Adams
6
Musah
21
Weah
19
Wright
10
Pulisic
ÀRBITRE: Wilton Sampaio (Brasil). HORA: 16 h (Gol Mundial)
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.