Copa

El Rubí fa patir l’Athletic

Can Rosés ha vis­cut una festa aquesta nit, rebent a l’Ath­le­tic Club. No l’ha pogut fer grossa però el Rubí, que ha cai­gut (1-2) con­tra el con­junt biscaí, que no obs­tant ha hagut de tre­ba­llar-s’ho ja que al des­cans el resul­tat mos­trava empat a zero. L’equip que milita a la lliga elit acaba el seu camí a la copa, però ho ha fet amb molta dig­ni­tat i ofe­rint una bona imatge davant d’un con­junt de pri­mera divisió.

I és que en la pri­mera part el Rubí ha resis­tit. Ben endreçat al seu camp en un 5-4-1, el con­junt ori­en­tat per Jordi Peris ha sos­tin­gut l’Ath­le­tic, que ha tin­gut la pilota sem­pre, però a qui li ha cos­tat gene­rar. N’ha tin­gut tres de clares, ben solu­ci­o­na­des pel veterà por­ter Rafa Leva amb tres bones atu­ra­des. Els locals han inten­tat inqui­e­tar en un parell de con­tra­a­tacs que han fina­lit­zat a fora.

En la segona mei­tat però ha emer­git Adu Ares pels d’Ernesto Val­verde, que amb dos gols con­se­cu­tius (50’ i 57’) ha sem­blat sen­ten­ciar. Al tram final, Marc Rodríguez (85’) amb un cop de cap ha escurçat distàncies i ha fet somiar al Rubí que ha aca­bat bus­cant forçar la pròrroga fins al final.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.