3a divisió FEF

L’Escala es refà a Vilafranca (1-3)

L’Escala s’emporta els tres punts a Vila­franca després de remun­tar un 1-0, con­ver­tint-lo en un 1-3. Els d’Aday s’han refet de la pata­cada de la jor­nada ante­rior a Vilas­sar de Mar (6-2) i han millo­rat els seus números com a visi­tants.

Els locals han estat els pri­mers a gene­rar de la mà d’Auma­tell, però Nacho no ha tin­gut pro­ble­mes per atu­rar-ho. Ben aviat, Xume­tra ha fet lluir al por­ter local per des­viar un xut fron­tal de l’anxo­venc. I tot i pres­si­o­nar i tenir més la pilota els visi­tants, els locals han estat els pri­mers a mar­car. Marc Cadena ha fir­mat el pri­mer i únic gol dels pene­de­s­encs (23’) rema­tant una pas­sada des de dar­rere de Pedro Bil­bao. Abans de mar­xar a ves­ti­dors, els esca­lencs han fet la feina i, al des­compte de la pri­mera part, Xume­tra ha empa­tat el par­tit apro­fi­tant una pas­sada a l’espai.

Els pri­mers minuts de la segona mei­tat, els dos con­junts s’han repar­tit les oca­si­ons sense un clar líder. Però l’Escala, que venia a refer-se, ha remun­tat amb un gol de Pablo, que ha rema­tat de cap un córner. Els anxo­vencs han domi­nat la resta del par­tit. Varo ha hagut de tre­ba­llar per treure les oca­si­ons d’Iker. Els pene­de­s­encs han avançat línies i han assu­mit els ris­cos, però en comp­tes d’acon­se­guir l’empat, l’Escala ho ha apro­fi­tat per aca­bar de sen­ten­ciar el par­tit. Iker ha mar­cat el ter­cer al 93’ i l’àrbi­tre ha dit que no hi havia temps per més. Els d’Aday Benítez han mar­xat de Vila­franca refets i amb tres punts més que els van allu­nyant del des­cens.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)