3a divisió FEF

L’Escala té la primera cita a domicili a Cerdanyola

3a divisió FEF. Els anxovencs disputaran aquesta tarda (18:30 h) la segona jornada de lliga a Fonetes

El con­junt anxo­venc té aquesta tarda (18:30 h) el pri­mer repte a domi­cili. Els de Raúl Paje visi­ta­ran avui el camp de Fone­tes per dis­pu­tar con­tra el Cer­da­nyola la segona jor­nada de lliga. Els altem­por­da­ne­sos bus­ca­ran la pri­mera victòria després d’haver sumat només un punt en l’estrena al Nou Mira­mar.

Els valle­sans s’estre­nen a casa després d’haver per­dut a domi­cili con­tra el Bada­lona (2-0). El con­junt verd és nou en la cate­go­ria després d’haver bai­xat de 2a FEF la cam­pa­nya pas­sada i avui bus­ca­ran la seva pri­mera victòria a 3a davant de la seva afició.

Els anxo­vencs ja es van estre­nar a casa, al Nou Mira­mar, el cap de set­mana pas­sat. Tot i que el Reus va domi­nar gran part del par­tit i es van avançar al minut 5 amb un gol de Joan Tor­rents, els esca­lencs van reac­ci­o­nar a la segona part amb un gol de Josu Cur­rais que va val­dre el pri­mer punt de la tem­po­rada. Avui els homes de Raúl Paje bus­ca­ran els pri­mers tres a Fone­tes.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)