Més futbol

La UE Olot presenta la seva candidatura a les eleccions de la RFEF

OlotEl club olotí impulsa una candidatura amb l’objectiu de garantir una competició més equitativa i defensar els interessos del futbol català a la RFEF

La Unió Espor­tiva Olot ha pre­sen­tat la seva can­di­da­tura a les elec­ci­ons de la Real Fede­ració Espa­nyola de Fut­bol (RFEF) amb l’objec­tiu de garan­tir una millor repre­sen­tació per als clubs no pro­fes­si­o­nals de Cata­lu­nya. La pro­posta inclou l’aug­ment dels repre­sen­tants cata­lans a la RFEF, pas­sant de dos a sis, per reflec­tir ade­qua­da­ment el nom­bre de llicències a la regió. A més, es plan­teja una rees­truc­tu­ració de la Ter­cera RFEF per garan­tir una com­pe­tició més equi­li­brada i justa per als clubs cata­lans.

La can­di­da­tura aposta també per un model de fut­bol inclu­siu i social, amb mesu­res que per­me­tin la par­ti­ci­pació d’espor­tis­tes amb dis­ca­pa­ci­tat i el suport als clubs que tre­ba­llen amb col·lec­tius vul­ne­ra­bles. Un altre punt des­ta­cat és la sos­te­ni­bi­li­tat finan­cera, amb la petició d’un IVA reduït per a les entra­des i la boni­fi­cació de les quo­tes de segu­re­tat social per a tècnics i entre­na­dors. A nivell d’infra­es­truc­tu­res, la UE Olot defen­sarà la moder­nit­zació dels camps de fut­bol, amb espe­cial atenció als clubs modes­tos, per adap­tar-se a les noves exigències tec­nològiques i sos­te­ni­bles.

REIVINDICACIÓ

La UE Olot reclama més representació per als clubs catalans a la RFEF
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)