Copa Catalunya

Sabadell-Espanyol i Nàstic-Andorra, als quarts de final

La Federació Catalana ha donat a conèixer el resultat del sorteig dels quarts de final de la Copa Catalunya 2024/25. En aquesta eliminatòria s’hi afegeixen els dos equips inscrits a la FCF que jugaven a segona A el curs 2023/24 –a les semifinals, contra els vencedors dels quarts, s’hi afegeixen el Barça i el Girona, de la màxima categoria–. Els dos equips vius en la competició, el Sabadell i el Nàstic, que van superar el Terrassa i el Cerdanyola, s’enfrontaran doncs a l’Espanyol i l’Andorra, respectivament.

Els arlequinats i els grana disputaran els seus partits com a locals a la Nova Creu Alta i el Nou Estadi, tot esperant seguir vius, avançar i enfrontar-se al Barça o al Girona. La data dels quarts de final encara s’ha de fixar però ha de ser abans del 29 de gener.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció