1a divisió

Dos partits de sanció per a Bellingham

Jude Belling­ham ha estat san­ci­o­nat amb dos par­tits després de veure la tar­geta ver­me­lla al camp d’Osa­suna.

El Comitè de Dis­ci­plina de la Fede­ració Espa­nyola s’ha reu­nit aquest dime­cres i ha con­si­de­rat que les parau­les en anglès que va uti­lit­zar el juga­dor del Madrid per refe­rir-se a Munu­era Mon­tero van ser fuck you, tal com va que­dar reflec­tit en l’acta arbi­tral. El comitè no ha tin­gut en compte les pro­ves vide­ogràfiques pre­sen­ta­des pel club blanc, les quals insi­nu­a­ven una pos­si­ble equi­vo­cació de Munu­era Mon­tero en la redacció de l’acta, al·legant que el juga­dor britànic havia dit fuck off i no fuck you. El Madrid pot recórrer con­tra el càstig al comitè d’Apel·lació.

La RFEF ha cata­lo­gat aquest terme com a menys­preu cap al col·legiat; per això, la sanció s’ha resolt amb l’arti­cle 124 del codi dis­ci­pli­nari, ja que, si Munu­era Mon­tero hagués con­si­de­rat l’expressió com un insult, el càstig hau­ria estat supe­rior.

Un par­tit a Yan­gel (Girona)

Aquesta sanció farà que l’anglès es perdi els par­tits de lliga con­tra el Girona, diu­menge (16.15h), i el del 2 de març con­tra el Betis. El Madrid-Girona també se’l perd Yan­gel Her­rera, san­ci­o­nat per un par­tit després de ser expul­sat a Mon­ti­livi con­tra el Getafe.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)