Copa

Simeone, content a mitges, veu l’eliminatòria oberta

El tècnic argentí va sor­tir ahir en roda de premsa a fer les seves valo­ra­ci­ons i a res­pon­dre les pre­gun­tes dels peri­o­dis­tes sobre el par­tit dis­pu­tat ahir a Montjuïc, que final­ment va aca­bar 4-4.

Sime­one es va mos­trar tran­quil amb el resul­tat valo­rant-lo en posi­tiu gràcies als dos gols en el tram final que pre­mia als seus fut­bo­lis­tes amb un empat.

Quan va ser pre­gun­tat per moments con­crets del par­tit, va afe­gir: “Amb el 4-2, l’eli­mi­natòria sem­blava com­pli­cada, i més con­tra el Barça, que amb dos gols és un equip molt supe­rior, però el 4-4 final deixa l’eli­mi­natòria molt oberta i ara ens cen­tra­rem en altres coses, ja que queda prop d’un mes per la tor­nada.”

El tècnic argentí va afe­gir que l’equip es va sen­tir bé amb els can­vis i que creu que va ser això el que els va impul­sar a igua­lar el par­tit, ja que els juga­dors que van entrar, segons diu, “s’ho van dei­xar tot al camp”. Com a valo­ra­ci­ons gene­rals, va dir que està con­tent per com han jugat en certs moments del par­tit, però dece­but en altres, i que la feina no està feta. Per sort, “a casa es resoldrà l’eli­mi­natòria”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)