1a divisió FEF

Empat insuficient del Barça Atlètic davant el Tarazona (1-1)

El filial blaugrana fa mèrits per remuntar el partit, però Kochen acaba salvant un punt i l’equip es manté lluny de la permanència

El Barça Atlètic no aixeca cap i es continua complicant la vida per aconseguir la permanència a la 1a FEF. Els de Sergi Milà empaten davant el Tarazona (1-1) al Johan Cruyff i sumen un punt totalment insuficient per poder acostar-se a les places de permanència que quedaran a set punts al final de la jornada.

En una primera part igualada i no gaire fluida del conjunt barceloní, el Tarazona s’ha avançat a la mitja hora de joc després que Cedric enviés una pilota al travesser per perdonar l’1 a 0. Partit costa amunt una setmana més. Tot i això, la reacció ha sigut immediata per part del Barça Atlètic i Toni Fernández, amb un bon xut des de la frontal de l’àrea ha empatat el partit abans del descans.

Ha millorat el Barça a la segona meitat i ha buscat el camí per remuntar. Tot i això, el Tarazona s’ha mostrat sòlid i als culers els ha costat generar perill. Ha sigut a la recta final quan ha merescut potser alguna cosa més el filial, però una vegada més poc efectiu. De fet, ha acabat donant les gràcies pel punt, ja que Fuentes ha obligat a Kochen a lluir-se en el darrer segon per evitar l’1 a 2. Punt insuficent per un Barça Atlètic que es manté ben lluny de la salvació quan reste deu jornades per finalitzar la competició.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.