L’Escala empata contra el cuer (0-0)
Els anxovencs no han estat prou encertats i no han aconseguit passar del marcador inicial en l’enfrontament contra el Prat, el cuer de la categoria.
L’Escala ha rebut aquest migdia al Nou Miramar el cuer de la categoria amb l’objectiu de tornar a sumar una victòria i anar-se allunyant del descens. Però els potablava, encara tenen opcions de salvar-se i les volen esgotar totes. Per això, el partit ha començat molt igualat. Els pratencs han tingut la primera més clara amb un xut de Fernández que ha sortit fregant el pal (12’) i més tard ha arribat la més perillosa de l’Escala amb una rematada de cap que s’ha estavellat amb el travesser (21’). Els visitants han sabut imposar-se als altempordanesos al seu camp i han dominat bona part del primer acte. Tot i això, no han trobat efectivitat i el partit ha marxat al descans amb el guió prou igualat al verd i, totalment empatat al marcador.
En la represa, els anxovencs han fet una passa endavant i només començar han perdonat el gol que podria haver obert la llauna (47’) i han estat generant molt perill durant els primers minuts. Tot i això, els visitants també han aprofitat algunes pilotes per fer treballar a Jonathan sota pals. I la recta final, amb el 0 a 0 al marcador ha estat una cursa frenètica per buscar el gol del desempat. Però ja no hi ha hagut temps per més i el partit ha acabat firmant taules amb un punt de molt valor pels pratencs i insuficient pels anxovencs.