3a divisió FEF

El Girona B vol tornar a guayar a casa

3a divisió FEF. Els blanc-i-vermells reben al Badalona a Riudarenes (12 h)on fa 3 jornades que no guanyen

El Girona B vol refer-se. Els gironins no estan acabant la competició de la millor manera. Encadenen 4 jornades sense guanyar, l’última van aixecar una mica el cap empatant a 0 a casa el Tona, però els tres anteriors van perdre. A Riudarenes les últimes 3 jornades no han celebrat cap victòria, i les dues últimes han estat dues derrotes, contra Cerdanyola i Sabadell B. Avui, després de l’empat a Tona, volen fer una passa més i guanyar al Badalona (12 h).

Els badalonins tot i que van començar malament amb molt mals resultats al primer tram de temporada, s’han refet i han fet una gran segona volta. Ara, són els actuals 8ns amb 45 punts i a només dues de les posicions de promoció d’ascens, i a més, els equips que estan en play-off tenen un partit més perquè ja han jugat aquesta jornada. I a més encadenen una bona dinàmica sense haver perdut en els últims quatre partits. Tot i això, lluny de casa només han sumat 19 punts i, en canvi, al Municipal 26. L’últim partit a domicili però, van aconseguir imposar-se per 0 a 1 al Prat.

Els de Quique Álvarez, gràcies a la gran temporada que han fet, continuen segons tot i els mals resultats dels últims partits. Els blanc-i-vermells acumulen 54 punts i tenen l’Atlètic Lleida a cinc punts. La victòria d’avui és important per mantenir aquesta distància però, sobretot, perquè els jugadors puguin aixecar el cap i recuperar els ànims quan falten quatre jornades.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció