2a divisió FEF

Els càlculs de l’Olot per ser el millor tretzè

Un cop evi­tat el des­cens directe, l’Olot inten­tarà acon­se­guir la sal­vació sent el millor tretzè o sor­tint d’aquesta plaça de play-out amb les dues jor­na­des que que­den –està en lluita amb l’Andratx, dotzè a només dos punts, i el Lleida, onzè a tres–. El Ter­rassa, a casa, i el Bada­lona Futur, a fora, seran els rivals als quals s’hau­ran d’enfron­tar els olo­tins per acon­se­guir una per­manència total que va per bon camí.

Els altres tret­zens

Amb 41 punts, l’Olot és el millor tretzè dels 5 grups d’aquesta Segona FEF, el que supo­sa­ria la sal­vació directe. L’acom­pa­nyen el Com­pos­tel·la i el Madrid C amb 38 punts, i Anguiano amb 37 punts. Men­tre que el San Fer­nando que­da­ria fora d’aquesta equació després de sumar només 35 punts.

Una victòria a casa davant el Ter­rassa i la der­rota o empat del Madrid C i el Com­pos­tel·la asse­gu­ra­ria la sal­vació directa, ja que matemàtica­ment que­da­rien com a millor tretzè de la cate­go­ria.

En canvi, en el cas de der­rota o empat, tot que­da­ria pen­dent en la última jor­nada en què els olo­tins tenen a pri­ori un par­tit favo­ra­ble- con­tra un Bada­lona Futur ja des­cen­dit-.

El rival dels olo­tins que més en forma arriba al tram final és el Com­poste·la, que amb tres victòries segui­des ha pogut sor­tir del des­cens i situar-se en aquesta plaça de play-out. Però també és l’equip que té el rival més difícil aquesta jor­nada. Els gallecs visi­ten la casa del Real Ávila, que acaba de fit­xar Víctor Valdés com a tècnic i es troba en la quarta posició jugant-se el play-off.

En la dar­rera jor­nada, els de San­ti­ago de Com­pos­tel·la reben a casa al filial del Valla­do­lid, situat a mitja taula.

Per altra banda, el Madrid C visita el camp del Con­quense, desè clas­si­fi­cat. El segon filial del Madrid està empa­tat a punts amb el Mos­cardó.

La dar­rera jor­nada pels blancs seria a casa davant un Illes­cas ja des­cen­dit.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)