2a divisió A

Un dels finals més igualats per pujar a primera

Amb 38 jor­na­des dis­pu­ta­des, la segona divisió A està més viva que mai, sobre­tot a l’hora de deci­dir els tres llocs d’ascens a pri­mera divisió.

L’Elx és líder amb 71 punts i és qui més ben enca­mi­nat té l’ascens diretcte, però el Lle­vant (67) i el Racing de San­tan­der (66) no li ho posa­ran gens fàcil. El Mirandés i l’Ovi­edo, amb 65 punts, també hi són a prop. L’Alme­ria (62) ocupa ara mateix l’última plaça del play-off, el però Gra­nada (59) i l’Osca (58) con­ti­nuen pres­si­o­nant de valent. Qual­se­vol pun­xada pot ser clau.

Pri­mer con­tra segon

Aquest cap de set­mana, hi ha un par­tidàs: Elx-Lle­vant. Un duel directe, dis­sabte, entre els dos pri­mers clas­si­fi­cats que pot deci­dir qui puja directe o si el pri­mer lloc es posa en joc. També hi ha un Racing-Ovi­edo que serà un autèntic cara o creu. L’Alme­ria obre la jor­nada amb la pressió de no fallar al camp del Cadis.

A baix, més acla­rit

A la part baixa, el Car­ta­gena (20 punts) i el Racing de Fer­rol (26 punts) ja estan sen­ten­ci­ats. El Tene­rife també està gai­rebé con­dem­nat, amb 35 punts, a 10 de la zona de permàneica. La quarta plaça de des­cens és ara mateix per l’Eldenc, que té 40 punts, cinc menys qye un Sara­gossa que ha res­pi­rat una mica amb l’última victòria, tot i que l’equip de Gabi no pot badar.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)