1a divisió FEF

El Barça Atlètic cau contra l’Andorra i es complica la permanència (1-3)

Gerro d’aigua fred per un Barça Atlètic que, tot i començar gua­nyant, ha per­dut con­tra un Andorra més efec­tiu a les àrees (1-3). Els de Sergi Milà es tro­ben a tres punts de la per­manència, però es podrien ampliar a sis si els rivals direc­tes gua­nyen. Que­den dues jor­na­des per con­cloure la lliga.

Pri­mera mei­tat intensa al Johan Cruyff, amb un Barça Atlètic que es jugava mitja vida davant un Andorra llançat cap al play-off. Els de Sergi Milà han començat amb empenta, gene­rant dues oca­si­ons claríssi­mes per Olmedo i Cedric, però s’han topat amb un Ratti pro­vi­den­cial. Els blau­grana han tro­bat premi al minut 17 amb un gran gol de Gui­llermo, cul­mi­nant un con­tra­a­tac de manual ini­ciat per Vir­gili i cui­nat per Toni Fernández.

L’ale­gria, però, ha durat poc. Lau­taro ha empa­tat només dos minuts després amb un cop de cap i, al 23, Alende ha rema­tat un córner per fer l’1-2. Astra­laga ha evi­tat mals majors amb dues inter­ven­ci­ons de mèrit. El Barça Atlètic ha donat la cara, però s’ha vist superat per l’efec­ti­vi­tat rival en els pri­mers qua­ranta-cinc minuts.

Sense con­sistència

A la represa, els andor­rans han fet una passa enda­vant i al minut sei­xanta-tres han posat més terra pel mig ano­tant el ter­cer gol. Una cen­trada de Cerdà, Asr­ta­laga no ha arri­bat a inter­cep­tar la pas­sada i Manu Nieto ha resolt amb faci­li­tat (1-3). Un gerro d’aigua freda pel con­junt de Milà que ho ha pro­vat amb can­vis a l’onze, però ha topat amb Ratti. Dacosta, en un xut de rosca bus­cant el pal llarg ha topat amb el por­ter del con­junt andorrà.

Al minut 80, Tri­lli i Jan Vir­gili també ho han pro­vat, més amb el cor que amb el cap, i és que el Barça, amb aquesta nova der­rota, perd una gran ocasió per apro­par-se en la zona del des­cens, que el marca l’Uni­o­nis­tas de Sala­manca. Quan fal­ten dues jor­na­des per con­cloure, els de Milà sumen trenta-nou punts, en la divui­tena posició. Es tro­ben a tres punts, tot iq uye encara han de jugar tots els equips de baix. La pit­jor situ­ació podria ser que el Barça es quedés a sis punts de la sal­vació quan en que­den sis per dis­pu­tar-se. Els rivals que que­den, Uni­o­nis­tas i Barakaldo.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)