Més futbol

3a DIVISIÓ

Cap de setmana de dol en record de Jordi Pitarque a l'Ampolla

L'Ampolla, la localitat de Jordi Pitarque, el jugador del Reus Deportiu mort dilluns passat al vespre després de patir tres aturades cardiorespiratòries, viurà un cap de setmana de dol pel jove futbolista. Demà dissabte, a les 12 del migdia i coincidint amb la hissada de la senyera en motiu de la celebració de la Diada de Catalunya, es guardarà un minut de silenci en record a Pitarque. A més, l'Ajuntament de l'Ampolla ha decidit suspendre la resta d'actes previstos per aquest cap de setmana: dissabte, l'audició i la ballada de sardanes i el concert de la coral Amparo Llaó i diumenge, la dotzena edició dels Tres Tombs i el partit de futbol de primera regional corresponent a la primera jornada de lliga entre l'Ampolla i el Cambrils.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció